Terugbetalingsbeleid

We hanteren een 14-dagen retourbeleid, wat betekent dat je 14 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen nadat je het artikel hebt ontvangen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.


Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt of ongedragen, gelabeld en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een retourzending te initiëren, kun je contact met ons opnemen via info@modenova.nl

Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd. Retourlabels zijn verkrijgbaar bij het dichtstbijzijnde postkantoor of online. Op retourzendingen zijn ook onze administratiekosten van toepassing. Hieronder lees je hier meer over.

Voor vragen over retourzendingen kun je altijd contact met ons opnemen via info@modenova.nl


Defecte producten
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.


Uitzonderingen/artikelen die niet kunnen worden geretourneerd
Sommige soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals op maat gemaakte producten (bijv. speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsartikelen (bijv. schoonheidsproducten). Neem contact met ons op als je vragen of opmerkingen hebt over je specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen cadeaubonnen retourneren.


Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen, en wanneer