Annuleringsbeleid

Annuleringsbeleid

Wij begrijpen dat u soms een bestelling moet wijzigen of annuleren. De volgende voorwaarden zijn van toepassing op annuleringen:

Bestelling Annuleren voor Verzending: Als u een bestelling wilt annuleren, doe dit dan zo snel mogelijk. Als uw bestelling nog niet is verzonden, zullen we uw betaling onmiddellijk terugbetalen. Als uw bestelling al is verzonden, zullen we uw betaling terugbetalen zodra we het/de artikel(en) van u hebben ontvangen en verwerkt in ons magazijn.

Bestelling Annuleren na Verzending: Als uw bestelling al is verzonden, moet u het/de artikel(en) naar ons retourneren om een terugbetaling te ontvangen. Zie ons Retourbeleid voor meer informatie.

Gedeeltelijke Annuleringen: Als u een of meer artikelen van uw bestelling wilt annuleren, maar niet de gehele bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice. Als het/de artikel(en) nog niet is/zijn verzonden, zullen we het/de artikel(en) annuleren en uw betaling ervoor terugbetalen. Als het/de artikel(en) al is/zijn verzonden, moet u het/deze naar ons retourneren om een terugbetaling te ontvangen.

Annulering van Voorbestellingen: Voor voorbestelde artikelen kunt u uw bestelling annuleren voordat het artikel is verzonden. Als het artikel al is verzonden, moet u het artikel naar ons retourneren om een terugbetaling te ontvangen.

Om een bestelling te annuleren, neem contact op met onze klantenservice met uw bestelnummer.

Let op dat wij het recht behouden om een herbevoorradingskosten in rekening te brengen voor geannuleerde bestellingen die al zijn verzonden.

We streven ernaar annuleringen zo snel mogelijk te verwerken. Zodra uw bestellingsannulering is verwerkt, wordt u via e-mail op de hoogte gesteld. Uw terugbetaling wordt gecrediteerd terug naar de oorspronkelijke betaalmethode die gebruikt is om de aankoop te doen.

Als u vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, neem dan contact met ons op via info@modenova.nl